torstai 12. tammikuuta 2012

Mitä siitä, jos joku pois korjaa pikarin ennen kuin ehdin maistaa..?

Kävääsin ostamas tulostimen! :) ..ja paskat stereot!<3
Nyt tarttis vähä niinku maalauspohjia..

noh joo, tänään menee taas hermot!


je.

3 kommenttia: